HÍREK
Hogyan lép fel a korrózió az üzemanyagrendszerben?
A korrózió az üzemanyagban lévő víz következménye. Ennek oka lehet a tartály belső falán lecsapódó víz, a szennyezett üzemanyag vagy a tartály feltöltésekor fellépő figyelmetlenség. Minél hosszabb ideig nem mozgatják a járművet, annál több kondenzáció képződhet a rendszerben. A szezonális és szabálytalanul közlekedő járművek ezért különösen érintettek.
A laboratóriumban az úgynevezett acélrúd-teszt mutatja meg, milyen gyorsan tud rozsda képződni. Ehhez a vizsgálathoz egy acélrudat felfüggesztenek egy benzint tartalmazó üvegbe, amelyhez tíz százalék vizet adnak. Ezután az üveget 60 °C-os sütőbe tesszik. Már 24 óra elteltével az acélrudat rozsda borítja.
De egészen más a teszteredmény, ha a javasolt mennyiségű LIQUI MOLY adalékanyagot adjuk a benzinhez. 24 óra elteltével egyetlen rozsdafolt sincs az acélrúdon. Az adalékok molekuláris szinten filmet képeznek, amely lerakódik a fémfelületekre. Ez a film megvédi a fémet a korrozív anyagoktól.
Minden dízelmotorhoz alkalmas, legyen az részecskeszűrős vagy anélküli – megelőző jelleggel vagy problémák kezelésére. Turbófeltöltővel tesztelve. Közvetlenül az üzemanyagtartályba öntendő. Teljesen összeférhető minden hagyományos dízel- és biodízel üzemanyaggal. 250 ml max. 75 l üzemanyaghoz elegendő (1:300 adagolás arány). Akár 2000 km-ig is hatásos.
liqui moly szerviz
Siófoki szervizünkben saját gépjárművén is tesztelheti a Liqui Moly termékek minőségét. Műhelyünkben kizárólag Liqui Moly termékekkel dolgozunk, és kimagasló szakértelemmel állunk rendelkezésére.
liqui moly webshop
Oldalunkon ismertetett termékeink bármelyikét meg is vásárolhatja tőlünk webáruházunkban.
kapcsolat
Hívjon bennünket
(84) 519-219
(30) 351-7877