HÍREK

Téli sportok és a LIQUI MOLY

Óriási hír a világszínvonalú téli sportok minden rajongója számára!
A LIQUI MOLY a Kithnbüheli Hahnenkamm Versenyek hivatalos szponzora!

A nemzetközileg aktív WWP sportmarketing ügynökség (Weirather-Wenzel & Partner GmbH) tulajdonosa ötéves szerződést írt alá a Hahnenkamm Races és a Kitzbüheler síklub számára. Baumann Peter, a LIQUI MOLY marketing igazgatója nyilvánvalóan nagyon elégedett az új szponzorálással is!

A német olaj- és adalékgyártó LIQUI MOLY a 2021-től 2025-ig terjedő esztendőkben elkötelezett az alpesi síversenyek, a neves Streifon megrendezett, világhírű Kakastaréj-futamok mellett.

Ernst Prost lakhelyén, Leipheimban, a LIQUI MOLY ügyvezetője és Harti Weirather korábbi profi síelő és a WWP (Weirather-Wenzel & Partner GmbH) nemzetközi sportmarketing-ügynökség tulajdonosa egy sajtótájékoztató keretében írták alá az öt éves szerződést a Kakastaréj-futamokkal és a kitzbüheli síklubbal megkötött partnerségről. Ernst Prost a szponzorációs tevékenységet a kenőanyag-specialista LIQUI MOLY offenzív marketing-stratégiája részének tekinti. „Az elmúlt hónapokban 18 millió euróval többet fektettünk be a hirdetésünkbe. A híres-hírhedt Streifon megrendezett Kakastaréj-futamok nemzetközi óriáseseménynek számítanak, amely világszerte számos nappaliba eljuttatja a LIQUI MOLY márkát. Ez kiegészíti a már korábban is jelentős sportszponzorációs elkötelezettségünket.”

„A téli sportok szponzorálásával nagyon pozitív tapasztalatokat szereztünk. Ezzel az erős LIQUI MOLY márkának még több jelenlétet tudunk biztosítani. Nagyon örülünk, hogy immár a Kakastaréj-futamok partnerei lehetünk. A lesiklás az alpesi sívilágkupa legigényesebb pályájának számít. A szponzorok köre rendkívül válogatott. Ez megmutatja, hogy a márkánkkal és a termékeinkkel milyen szinten vagyunk”, magyarázza Peter Baumann, a LIQUI MOLY marketingvezetője.

A sváb olaj- és adalékgyártó az offenzív marketing-stratégiájának köszönhetően még a koronaválság idején is közel 3 százalékos árbevétel-növekedést tudott elérni. „Ezt a stratégiát elsősorban a partnereink és az üzleti ügyfeleink érdekében követjük. A műhelyek és a kereskedések profitálnak a pozitív márkaimázsunkból. A fogyasztók célzottan keresik a termékeinket és ezeket az üzleti partnereinknél tudják megvásárolni”, hangsúlyozza Prost. A keményen körülharcolt olajpiacon a LIQUI MOLY erőteljesen épít a szponzorációra és az aktív hirdetésre. „Az ügyfelek pozitív tulajdonságokat társítanak a márkánkhoz. A sportszponzorációval nagyon sok embert érünk el, akik a csapatainknak, a sportolóiknak szurkolnak, és osztoznak a sikereikben és az érzelmeikben. A LIQUI MOLY része ezeknek az érzelmeknek. Ebből tartósan és világszerte profitálunk”, így Baumann.

A LIQUI MOLY immár 150 országban forgalmazza termékeit. „A termékeink a legextrémebb körülményekhez készülnek. Az északi sarki jégsivatagtól a zimbabwei szavannáig. A LIQUI MOLY-nál az ügyfelek csak a legjobb, Made in Germany minőséget kapják”, erősíti meg Prost.

liqui moly szerviz

Siófoki szervizünkben saját gépjárművén is tesztelheti a Liqui Moly termékek minőségét. Műhelyünkben kizárólag Liqui Moly termékekkel dolgozunk, és kimagasló szakértelemmel állunk rendelkezésére.

liqui moly webshop

Oldalunkon ismertetett termékeink bármelyikét meg is vásárolhatja tőlünk webáruházunkban.

kapcsolat

Hívjon bennünket

(84) 519-219

(30) 351-7877